Personliga åsikter direkt från knytby.

torsdag 9 april 2009

Jag mar sa illa.

Har akt buss har pa on idag, ar ledig namligen. Vagarna ar valdigt krokiga och odjamna sa att aka buss ar som att aka lisebergsbanan, varar dock lite langre i bussen, ca 45 minuters helvete. Fyy vad jag mar illa. Hade lugnt kunnat spy nar jag steg av bussen men man vill ju inte halla pa och krakas i ett villaomrade heller. Behovde ju som tur var bara aka buss en gang. Bilfarden till newport var sannerligen lugnare. Jag, Maria, Anna och Miro akte dit, gjorde diverse smaarenden akt pa pizza express och sedan skulle vi ga pa bio. Da bangade jag ur..klarar inte av bio alltsa. Kan inte sitta still sa lange, gillar battre att se pa film hemma, sa jag kan pausa nar jag vill och sa.


Har ar Maria, hon ar fran Kumla.



Har ar Miro, han ar fran polen. (den andra ar jag)

Idag fick jag varldens basta post man kan fa sahar pa en skartorsdag. Det kanns inte av for fem ore har att det ar pask, maste saga att england har ortoligt trakiga paskgrejer. Naval, idag fick jag iallafall post fran min underbara Malla eller Bollan eller Jennifer eller MatildHa..kart barn har sannerligen manga namn. Naval, igen, Malla skickade losgodis till mig fran hemkop, mina favoritlosgodispasar finns dar, dom ar sa fina och jag blev sa glad over lite svensk smagodis sahar lagom till pask, fick aven ett paket hubba bubba faktiskt. Berattade historien for Antonie idag om nar mamma kopte hubba bubba till mig nar jag var ungefar 5 ar och jag knokade in alla fem tuggummina i munnen pa en gang. Jag minns att jag stod i min brors rum vid hans skrivbord. Tyckte val att det var ett bra gomstalle for jag vagade ju inte beratta for mamma sen att jag atit allt pa en gang, berattade det istallet for ca ett halvar sedan, hon fick sig ett gott skratt sannerligen.


Har ar mitt fina goda paskgodis, kommer inte racka till paskafton, har redan atit massor, maste ju dela med mig lite till andra ocksa.

Ha en fin pask alla!! KRAAM

1 kommentarer:

Klockan 10 april 2009 kl. 17:55 , Anonymous Anonym sa...

va lustigt, tänkte skriva till dig att du inte skulle tugga alla dina tuggumi när antoni va i närheten för om han såg dig skulle han göra slut! just för att du skulle trycka in allihopa på en o samma gång! haha lustigt, jag har ju inte hört de o när du va 5 år. dejavu. jaaj glad påsk iaf o va kul att du blev gla` kexchoklad

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida