Personliga åsikter direkt från knytby.

tisdag 3 februari 2009

trött och tänkande

När man är trött och egentligen skulle behöva gå och lägga sig kan man ibland börja tänka alldeles för mycket. Det gör jag nu, ska dock inte göra samma misstag som vanligt och ligga vaken alldeles för länge utan nu bara släppa allt och falla till söms. Vet att jag kommer tänka annorlunda när jag vaknar imorgon. Hjärnan är lixom för trött vid den här tiden och tänker inte klart.
Det här är för övrigt min bästa vän och jag är så glad att jag har henne och jag vet att hon finns där för mig! (superfjortistöntig mening men tack för allt malla)

2 kommentarer:

Klockan 3 februari 2009 kl. 09:03 , Blogger Mallis in real life sa...

Du har rätt, tankarna brukar se annorlunda ut efter en natts sömn.

Malla är bäst!!

Kram

 
Klockan 3 februari 2009 kl. 20:37 , Anonymous Anonym sa...

DRA UPP BHBANDEN!!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida