Personliga åsikter direkt från knytby.

torsdag 2 april 2009

Mitt rum

Jaha, det har ar det mesta av mitt rum, det som inte syns pa bilden ar en garderob, ett skrivbord och mitt badrum. Som ni ser ar det inte sa stort, sangen tar upp hela rummet men den ar valdigt skon. Har ligger jag for ovrigt och sover.

Vadret idag ar valdigt fint, och har sitter jag i min sang och ser inget utan solen, Antonie har somnat till har bredvid mig, kanske far ta och smyga ut en svang...

Igar var det Antonies fodelsedag och jag forsokte gora "frukost" pa sangen sa gott det gick! Hade ju kaffe, chokladtarta, levande ljus, blommor och ett par paket iaf. Det fick duga. Akte in till newport pa formiddagen for viderse arenden och for att avnjuta en harlig fodelsedagslunch pa pizza express, later inte sa javla maffigt men det ar det sannerligen, var nog den godaste pizzan jag atit i mitt liv. Nu borjar han rora lite val mycket pa sig har i sangen sa jag far nog sluta trycka pa tangentbordet sa han inte vaknar...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida